Filtry Cinema Artisan PolarPro - DJI Phantom 4 Pro / Adv

Kod produktu: 013386
Cena:
329,00 PLN
Dostępność
Wysyłka
ARS Warszawa
ARS Poznań

Gwarancja dostawy jutro. Zamów jeszcze przez:

Szczegóły

  • W zestawie filtry ND32/PL, ND64/PL, ND128/PL, do zdjęć z długim czasem naświetlania
  • Zaprojektowany specjalnie dla kamer Phantom 4 Pro / Advanced
  • Szkło z powłoką AR
  • Lekka konstrukcja zapewniająca płynną pracę gimbala
  • Zawiera dedykowany twardy futerał na filtry

Lepsza jakość

ND32/PL: Filtr ND32/PL wydłuża czas naświetlania pięciokrotnie oraz polaryzuje światło. Używany podczas wyjątkowo słonecznych dni, pozwalając na nagrywanie w kinowej jakości nawet w najjaśniejszych warunkach.

ND64/PL: Filtr ND64/PL wydłuża czas naświetlania sześciokrotnie oraz polaryzuje światło. Specjalny filtr używany do fotografii o długiej ekspozycji.

ND128/PL: Filtr ND128/PL wydłuża czas naświetlania siedmiokrotnie oraz polaryzuje światło. Używany w ekstremalnie jasnym otoczeniu.

Fotografia z długim czasem naświetlania:Filtry ND dużej mocy firmy PolarPro umożliwiają fotografowanie ujęć o długim czasie naświetlania w ciągu dnia. W bardzo słoneczne dni, jest za jasno, aby Phantom 4 Pro i Advanced mógł robić zdjęcia przez długi czas. Filtr ND, taki jak ND32 ND64 lub ND128 pomoże zredukować ilość wpadającego światła w celu dłuższego naświetlenia w ciągu dnia.

Czego oczekiwać: Fotografowanie o długim czasie naświetlania z drona może być trudne i wymaga wykonania wielu zdjęć. Celem jest utrzymanie stabilności drona, podczas gdy migawka jest otwarta (może to trwać do 8 sekund lub dłużej). To sprawia, że fotografowanie w wietrznych warunkach jest wyzwaniem. Zalecamy fotografowanie o długim czasie naświetlania przy bardzo spokojnych wiatrach i robienie wielu zdjęć. Kiedy wykonasz 100 zdjęć, powinieneś spodziewać, że 1 lub 2 będą dobrej jakości. Wiele z tych obrazów będzie niewyraźnych, oznacza to, że dron dryfował, gdy migawka była otwarta.

Obiekty do fotografowania przy długim czasie naświetlania:Istnieje wiele kreatywnych ujęć z długim czasem naświetlania, z których możesz czerpać pomysły. Robienie zdjęć z lotu ptaka otwiera jeszcze więcej możliwości. Jednym z popularnych obiektów, których zalecamy fotografowanie, są duże zbiorniki wodne, takie jak oceany, rzeki i jeziora, aby zobaczyć, jak dłuższe czasy ekspozycji wpływają na ruch. Następnie możesz użyć swojej kreatywności do uchwycenia innych unikalnych perspektyw.

Dlaczego tak wiele filtrów?Każdy filtr przyniesie inną prędkość migawki, co z kolei da inny wynik. Im wyższa wartość ND, tym będzie dłuższy czas naświetlania. Mamy różne filtry ND z dwóch powodów. 1. Wiele założonych filtrów jednocześnie jest złe, ponieważ im więcej jest szklanych elementów, tym większa szansa na pojawienie się flar i zniekształcenie obrazu. 2. Wiele założonych filtrów jednocześnie powoduje zbyt duży ciężar dla gimbala i kamery. Oferujemy wiele opcji filtrów, ponieważ im mniej elementów szklanych założonych jednocześnie, tym lepsza będzie jakość obrazu.

Szkło z serii Cinema:Szkło z serii Cinema to szkło PolarPro z optycznymi powłokami AR, które pomagają zredukować pojawiające się flary i odblaski, zapewniając wysoką przepuszczalność światła i niski współczynnik załamania światła. Szczególnie ważne jest posiadanie wysokiej jakości szkła z silniejszymi filtrami ND i długimi czasami naświetlania. Filtry z serii Cinema utrzymują stałą temperaturę barw nawet przy wyższych wartościach znamionowych ND, co pozwala uzyskać piękny i twórczo naświetlony obraz.

Filtr
Redukcja ekspozycji
Zastosowanie
UV
-
Niweluje ilość promieniowania UV wpadającego do obiektywu.
Polaryzacyjny
1,6
We wszystkich warunkach, redukuje odbłyski.
ND4
2
Zmierzch lub świt, gdy kamera używa czasu naświetlania 1/250 s.
ND8
3
Zachmurzone niebo, gdy kamera używa czasu naświetlania 1/500 s.
ND16
4
Częściowo zachmurzone niebo, gdy kamera używa czasu naświetlania 1/1000 s.
ND32
5
Bezchmurne niebo, gdy kamera używa czasu naświetlania 1/1250 s.
ND64
6
Ekstremalnie jasne otoczenie, np: słoneczny dzień, na śniegu.
ND8/PL
3
Zachmurzone niebo, gdy potrzebny jest filtr polaryzacyjny.
ND16/PL
4
Częściowo zachmurzone niebo, gdy potrzebny jest filtr polaryzacyjny.
ND32/PL
5
Bezchmurne niebo, gdy potrzebny jest filtr polaryzacyjny.

Wybór odpowiedniego filtra

Szukasz idealnego filtra dostosowanego do danej scenerii? Tabela znajdująca się obok ukazuje jaki typ filtra wykorzystać w danej sytuacji.

Filtr polaryzacyjny (PL / CPL) niweluje ilość odbłysków oraz zwiększa nasycenie kolorów. Dzięki zastosowaniu filtra polaryzacyjnego błękit nieba staje się ciemniejszy, możemy zobaczyć co jest pod taflą wody, a cała sceneria wygląda o wiele korzystniej.

Filtr szary (ND) Wydłuża czas otwarcia migawki kamery, pozwalając na uzyskanie bardziej kinowego efektu podczas nagrania lub wykonanie zdjęcia z długim czasem naświetlania.

Filtr UV Głównie służy do ochrony szkła obiektywu przed uszkodzeniami mechanicznymi. Niweluje ilość szkodliwego promieniowania ultrafioletowego wpadającego do obiektywu.

Marka PolarPro to wysokiej jakości akcesoria, które wyróżniają się niepowtarzalnym wykonaniem oraz dbałością o szczegóły. Innowacyjne podejście oraz doświadczenie w branży foto-wideo, umożliwiły stworzenie produktów dopasowanych do potrzeb profesjonalistów. W swojej ofercie PolarPro posiada szeroki asortyment filtrów fotograficznych oraz dopasowanych akcesoriów dla dronów DJI m.in. zabezpieczenia transportowe, uchwyty i mocowania, oraz kable.