Gwarancja i reklamacje


Wszystkie produkty zakupione w sklepie DJI ARS objęte są gwarancją producenta. Okres gwarancji jest różny dla poszczególnych produktów oraz ich podzespołów.

Okres gwarancji na poszczególne produkty oraz podzespoły można sprawdzić TUTAJ

Aby złożyć reklamację, należy dostarczyć uszkodzony produkt wraz z dowodem zakupu (paragon / faktura VAT) do siedziby firmy lub salonu DJI ARS w godzinach jego otwarcia. Dowód zakupu jest niezbędny, aby zgłoszenie reklamacyjne zostało przyjęte. W ciągu 14 dni klient zostaje poinformowany o decyzji producenta odnośnie zasadności reklamacji. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby wszystkie zgłoszenia reklamacyjne były przekazywane jak najszybciej, a czas oczekiwania był jak najkrótszy. Do każdego zgłoszenia reklamacyjnego przydzielany jest indywidualny numer RMA, dzięki któremu w łatwy i szybki sposób klient może dowiedzieć się o statusie swojego zgłoszenia kontaktując się z działem obsługi klienta DJI ARS.

Aby zgłosić reklamację należy postępować zgodnie z instrukcją poniżej:

 
1. Pobierz formularz reklamacyjny - TUTAJ
 
2. Prześlij wiadomość email na adres: reklamacje@dji-ars.pl z wypełnionym formularzem reklamacyjnym
 
3. W ciągu 48 godzin przesłany zostanie (drogą elektroniczną) indywidualny numer RMA który należy dołączyć do przesyłki.
 
4. Odeślij przesyłkę wraz z numerem RMA na adres siedziby lub dostarcz produkt do salonu DJI ARS.
 
Adres siedziby:
 
INNpro
ul. Błażeja Stolarskiego 1
44-218 Rybnik
reklamacje@dji-ars.pl

Gwarancja DOA


Jeżeli produkt posiada wadę fabryczną i zostanie ona zgłoszona, a produkt zostanie dostarczony do siedziby firmy lub salonu DJI ARS w ciągu 7 dni od daty zakupu, zgłoszenie zostaje zakwalifikowane do programu DOA, czyli wymiany produktu na nowy. Jeśli wada zostanie potwierdzona produkt zostaje wymieniony na nowy w przeciągu kolejnych 7 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji i dostarczenia produktu, bez konieczności oczekiwania na ukończenie naprawy.

 

Autoryzowany serwis pogwarancyjny


Poprzez DJI ARS istnieje możliwość skorzystania z autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego który mieści się w Polsce i jest prowadzony przez dystrybutora marki DJI firmę INNPRO. Aby skorzystać z takiego rozwiązania, należy dostarczyć uszkodzony produkt do salonu DJI ARS (wraz z wypełnionym formularzem naprawy) lub skontaktować się z działem obsługi klienta w przypadku chęci odesłania produktu bezpośrednio do serwisu (email: kontakt@dji-ars.pl). Wycena naprawy oraz diagnoza zostaje przedstawiona w ciągu 7 dni roboczych od daty dostarczenia produktu do siedziby serwisu lub salonu DJI ARS. Naprawa produktu nie powinna przekroczyć 7 dni roboczych (w zależności od rodzaju uszkodzenia oraz dostępności części zamiennych). 


Pobierz formularz naprawy pogwarancyjnej - TUTAJ