Jeśli dokonałeś zakupu poprzez sklep internetowy lub w salonach DJI ARS i chcesz zgłosić reklamację produktu, możesz tego dokonać w kilku prostych krokach. DJI ARS to także autoryzowany serwis pogwarancyjny, który dzięki wieloletniemu doświadczeniu techników i niezbędnych certyfikatach świadczy profesjonalne usługi napraw pogwarancyjnych.

SERWIS GWARANCYJNY

SERWIS POGWARANCYJNY

OKRES GWARANCJI

DJI CARE

KONTAKT

SERWIS GWARANCYJNY

ZAREJESTRUJ
ZGŁOSZENIE
ONLINE

Aby zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny TUTAJ.

1

OTRZYMAJ
INDYWIDUALNY
NUMER NAPRAWY
RMA

W ciągu jednego dnia roboczego przesłany zostanie indywidualny numer RMA.

2

ODEŚLIJ
PRODUKT

Odeślij produkt na adres serwisu:

INNPRO
ul. Błażeja Stolarskiego 1
44-218 Rybnik

lub dostarcz go do salonu DJI ARS.
Do przesyłki dołącz indywidualny numer zgłoszenia RMA.

3

WERYFIKACJA
USTERKI

Nasi technicy zdiagnozują wstępnie urządzenie pod kątem opisanego problemu w celu przyśpieszenia realizacji zgłoszenia. Następnie reklamowany produkt przesłany zostanie do serwisu gwarancyjnego DJI w Holandii.

4

NAPRAWA

Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne zostanie uznane za zasadne, urządzenie zostanie naprawione lub wymienione na nowe, w serwisie producenta, w ramach gwarancji. Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne zostanie odrzucone, obsługa naszego serwisu prześle propozycję naprawy płatnej otrzymaną z serwisu gwarancyjnego producenta.

5

ZAKOŃCZENIE
REKLAMACJI

Po naprawie urządzenia, serwis producenta odsyła zrealizowaną naprawę do serwisu DJI ARS, a następnie reklamowany produkt zostanie bezzwłocznie odesłany na podany w formularzu adres. Status reklamacji można sprawdzic kontaktując się z działem serwisu podając indywidualny numer RMA.

6

SERWIS POGWARANCYJNY

ZAREJESTRUJ
ZGŁOSZENIE
ONLINE

Aby zarejestrować zgłoszenie serwisowe należy wypełnić formularz serwisowy dostępny TUTAJ.

1

OTRZYMAJ
INDYWIDUALNY
NUMER NAPRAWY
RMA

W ciągu jednego dnia roboczego przesłany zostanie indywidualny numer RMA.

2

ODEŚLIJ
PRODUKT

Odeślij produkt na adres serwisu:

INNPRO
ul. Błażeja Stolarskiego 1
44-218 Rybnik

lub dostarcz go do salonu DJI ARS.
Do przesyłki dołącz indywidualny numer zgłoszenia RMA.

3

DARMOWA
DIAGNOZA

Nasi technicy zdiagnozują urządzenie pod kątem opisanego problemu. Następnie wysłany zostanie kosztorys naprawy. Koszt diagnozy urządzenia wraz z wyceną naprawy jest bezpłatny.

4

NAPRAWA

Po zaakceptowaniu kosztorysu, przesłana zostanie faktura proforma, po jej opłaceniu serwis przystąpi do naprawy urządzenia. Jeżeli kosztorys nie zostanie zaakceptowany, urządzenie zostanie odsyłane w stanie niezmienionym na podany w formularzu adres.

5

ZAKOŃCZENIE
REKLAMACJI

Po naprawie urządzenia, produkt zostanie bezzwłocznie odesłany na adres podany w formularzu.

6

OKRES GWARANCJI

DJI SPARK

Gimbal i kamera24 miesięcy
Moduł pozycjonowania wizyjnego (VPS)
Silniki i ESC (bez śmigieł)
Aparatura sterująca
Ładowarka
Płyta główna
Akumulatory do 200 cykli ładowania12 miesięcy
RamaBrak gwarancji
Śmigła

DJI Mavic 2 / DJI Mavic Pro

Gimbal i kamera24 miesięcy
Moduł pozycjonowania wizyjnego (VPS)
Silniki i ESC (bez śmigieł)
Aparatura sterująca
Ładowarka
Płyta główna
Akumulatory (do 200 cykli ładowania)12 miesięcy
RamaBrak gwarancji
Śmigła

DJI Mavic Air

Gimbal i kamera24 miesięcy
Moduł pozycjonowania wizyjnego (VPS)
Silniki i ESC (bez śmigieł)
Aparatura sterująca
Ładowarka
Płyta główna
Akumulatory (do 200 cykli ładowania)12 miesięcy
RamaBrak gwarancji
Śmigła

DJI Phantom 4

Gimbal i kamera24 miesięcy
Moduł pozycjonowania wizyjnego (VPS)
Silniki i ESC (bez śmigieł)
Aparatura sterująca z wbudowanym ekranem
Aparatura sterująca (bez wbudowanego ekranu)
Ładowarka
Płyta główna
Akumulatory (do 200 cykli ładowania)12 miesięcy
RamaBrak gwarancji
Śmigła

DJI Phantom 3

Gimbal i kamera24 miesięcy
Moduł pozycjonowania wizyjnego (VPS)
Silniki i ESC (bez śmigieł)
Aparatura sterująca
Ładowarka
Płyta główna
Akumulatory (do 200 cykli ładowania)12 miesięcy
RamaBrak gwarancji
Śmigła

DJI Inspire 1

Gimbal i kamera (wraz z Z3, X3, X5, X5R)24 miesięcy
Hub ładowania
Cała jednostka (z wyjątkiem gimbala, kamery, akumulatora, oraz czas lotu mniejszy niż 200 godzin)
Aparatura sterująca
Akumulatory (do 200 cykli ładowania)12 miesięcy
Płytki montażoweBrak gwarancji
Śmigła

DJI Inspire 2

Ładowarka24 miesięcy
Hub ładowania
Gimbal i kamera (wraz z X4S, X5S, X7)
Cała jednostka (z wyjątkiem gimbala, kamery, akumulatora, oraz czas lotu mniejszy niż 200 godzin)
CINESSD 480 GB do łącznego zapisu 150 TB
CINESSD 240 GB, 120 GB do łącznego zapisu 75 TB
Czytnik dysków CINESSD
Akumulatory (do 200 cykli ładowania)12 miesięcy
Płytki montażoweBrak gwarancji
Śmigła

DJI Osmo / Osmo+ / Osmo Pro / Osmo Raw / Osmo Mobile

Gimbal i kamera24 miesięcy
Rączka
Ładowarka
Akumulatory (do 400 cykli ładowania)12 miesięcy
Kabel ładujący (Osmo Mobile)Brak gwarancji

DJI Osmo Mobile 2

Osmo Mobile 2 (Gimbal, rączka, akumulator)24 miesięcy
Kabel ładującyBrak gwarancji

DJI Matrice 600

Płyta główna24 miesięcy
Aparatura sterująca
Zestaw do zwiększenia liczby kanałów aparatury
Silniki
Ładowarka
Hub ładowania
Akumulatory (do 200 cykli ładowania)12 miesięcy
RamaBrak gwarancji
Śmigła

DJI CARE

DJI Care Referesh to kompleksowe 12 miesięczne ubezpieczenie oferowane przez DJI na swoje nowe produkty, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji za niewielką opłatą czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.

CZUJ SIĘ JAK VIP

Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę sprzętu zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.

JAK TO DZIAŁA

Po zakupie karty DJI Care Refresh, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje ubezpieczenie, podając numer karty i numer seryjny kamery, do której ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji produktu.

WYPADEK

Użytkownik zgłasza usterkę drona lub kamery, po czym wysyła produkt do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

ZGŁOSZENIE

Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na jej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie, czy przez DJI Care Refresh.

WYSYŁKA
DO DJI

Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za pierwszą lub drugą wymianę i dostaje nowy produkt, lub bez śladów użytkowania.

WYMIANA
PRODUKTU
NA NOWY

Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

DJI CARE REFRESH NIE OBEMUJE:

  • Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
  • Kradzieży lub porzucenia produktu.
  • Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
  • Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
  • Rozmyślnej utraty drona.
  • Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
  • Bezpośrednich lub pośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
  • Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
  • Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
  • Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
  • Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.