Wygodne i bezpieczne finansowanie zakupów

Wybierz idealne rozwiązanie dla Ciebie i ciesz się nowym sprzętem już teraz!

image/svg+xml

Raty przez internet

image/svg+xml

Raty w salonie

image/svg+xml

Leasing dla firm

Raty przez internet w trzech prostych krokach:

1

Wybierz towar i złóż zamówienie

Wybierz formę płatności eRaty, wypełnij i prześlij do Banku e-wniosek o kredyt i czekaj na kontakt konsultanta Banku.

2

Potwierdzenie umowy ratalnej

a. elektroniczne - w postaci plików PDF oraz weryfikacyjnego przelewu bankowego
lub
b. za pośrednictwem firmy kurierskiej (przed wydaniem przesyłki z dokumentacją kurier prosi Cię o dowód osobity)

3

Realizacja zamówienia

Po pozytywnej weryfikacji dokumentów kredytowych Bank potwierdzi sklepowi, że może wydać towar. Nastąpi realizacja zamówienia (szczegóły dostępne są pod tym adresem)

Raty stacjonarne w trzech prostych krokach:

1

Wybierz produkty i złóż wniosek w salonie DJI ARS

Złóż wniosek w naszym salonie stacjonarnym. Potrzebujesz do tego dowód osobisty.*

2

Weryfikacja złożonego wniosku w ciagu 20 minut

Po pozytywnej decyzji podpisz umowę ratalną na miejscu.

3

Wydanie zamówienia

Po podpisaniu umowy następuje realizacja zamówienia.

Leasing w trzech prostych krokach:

1

Ustal warunki finansowania

Ustal warunki Twojego finansowania bezpośrednio z firmą leasingową (Leaselink).

2

Uzyskaj fakturę proforma

Fakturę proforma należy przekazać firmie leasingowej (Leaselink). Aby uzyskać taki dokument skontaktuj się z BOK DJI ARS.

3

Finalizacja zamówienia

Po realizacji płątności przez firmę leasingową (Leaselink) następuje realizacja zamówienia. Szczegóły dostępne są pod tym adresem.

Najcześciej zadawane pytania

Nie, klient nie ponosi żadnych kosztów czy prowizji w przypadku skorzystania z oferty do 20 rat 0%.
Tak, istnieje możliwość zawarcia umowy ratalnej aż do 50 rat. Można dokonać symulacji pod tym adresem, aby poznać szczegóły opłat i kosztów finansowania na dłuższy okres.
Można dokonać zakupu na raty na 2 sposoby. Jeżeli zostanie wybrana opcja złożenia wniosku przez Internet, należy wybrać taką formę płatności podczas składania zamówienia. Istnieje również możliwość złożenia wniosku ratalnego w jednym z naszych salonów DJI ARS. Zachęcamy do kontaktu w celu uzyskania informacji o aktualnej ofercie ratalnej.
Wartość koszyka musi mieścić się w przedziale 100 - 50 000 PLN, aby móc skorzystać z oferty ratalnej.
Tak, istnieje taka możliwość. Wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas składania wniosku ratalnego.
Wyznaczona data spłaty kolejnych raty zależy od dnia, w którym został złożony wniosek. W przypadku weryfikacji online termin płatności jest wyznaczany zgodnie z datą przesłanego wniosku lub z przesunięciem o jeden dzień. Jeżeli podpisanie następuje poprzez dostarczenie dokumentów przez kuriera, termin płatności zostaje ustalony jako dzień otrzymania dokumentów (lub z przesunięciemdo 4 dni roboczych). Po otrzymaniu pozytywnej decyzji bank przekaże informację o dokładnej dacie płatności następnych rat.
Płatności zobowiązania można dokonywać za pośrednictwem przelewu bankowego lub przez wybraną placówkę pocztową. Alternatywnie można dokonać płatności raty w wybranej placówce banku Santander.
Tak, istnieje możliwość spłacenia pozostałego zobowiązania bez dodatkowych formalności czy kosztów.
Tak, istnieje taka możliwość, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane. W przeciwnym wypadku, jeżeli umowa ratalna została zawarta w trybie online, po pozytywnym rozpatrzeniu odstąpienia od umowy zawartej na odległość, będzie konieczność spłacenia zobowiązania we własnym zakresie po otrzymaniu zwrotu środków.
Aktualnie oferujemy możliwość skorzystania z finansowania ratalnego banku Santander.
Wstępna decyzja w trybie stacjonarnym oraz w trybie online może być już nawet w 20 minut od złożenia wniosku. System automatycznie sprawdzi zdolność wnioskującego. W sytuacji, kiedy będzie konieczność szerszej weryfikacji, bank może poprosić o dodatkowe dokumenty takie jak zaświadczenie o zarobkach. Zależy to od zdolności kredytowej oraz innych zewnętrznych czynników. Po wydaniu decyzji ws. złożonego wniosku bank skontaktuje się niezwłocznie z informacją zwrotną.
W trybie stacjonarnym najczęściej wymagany będzie tylko dowód osobisty. Jeżeli bank będzie musiał przeprowadzić rozszerzoną weryfikację, konieczne może być dostarczenie dodatkowych dokumentów do wybranej placówki bankowej.
Realizacja zamówienia następuje w momencie otrzymania przez nasz system informacji zwrotnej o uruchomieniu złożonego wniosku ratalnego. Po otrzymaniu takiej informacji dalsza realizacja następuje zgodnie z zasadami opisanymi w podstronie "Zamówienia".
Powodów odrzucania wniosku ratalnego może być wiele. Warto skontaktować się bezpośrednio z bankiem w celu wyjaśnienia powodu odrzucenia.

* W niektórych przypadkach bank może prosić o dodatkowe dokumenty.