8 września 2017 r. - DJI opracowuje "P2 Care Plan" dla użytkowników serii Phantom 2 w Stanach Zjednoczonych, którzy zaobserwowali błąd kamery po najnowszej aktualizacji. Program ten ma na celu zoptymalizowanie dronów użytkowników, poprawienie błędów, które wystąpiły po aktualizacji oraz poprawienie ich funkcjonalności.

Akcja ''P2 Care'' jest skierowana do użytkowników dronów DJI Phantom 2, Phantom 2 Vision i Phantom 2 Vision + na terytorium Stanów Zjednoczonych , na których zainstalowano aktualizację oprogramowania, a następnie po instalacji najnowszej aktualizacji oprogramowania sprzętowego kamera dołączona do urządzenia przestała działać ("Affected Device"). Każda osoba lub podmiot posiadający takie urządzenie, które nie zostało zmodyfikowane żadnym zewnętrznym oprogramowaniem, kwalifikuje się do programu P2 Care Plan.

Dron zostanie objęty programem, a następnie naprawiony, jeśli DJI uzna, że kod źródłowy oprogramowania nie był zmieniony lub w żaden sposób modyfikowany. Takiemu użytkownikowi przysługuje prawo do udziału w akcji serwisowej DJI.

Plan P2 Care zapewnia kwalifikującym się użytkownikom opcje naprawy lub wymiany drona, ewentualnie voucher do kwoty kosztów naprawy. Osoby, które zostaną zakwalifikowane, aby skorzystać z tej usługi serwisowej mogą dowiedzieć się więcej o P2 Care Plan, złożyć wniosek o pokrycie i wybrać opcję naprawy, wymiany lub vouchera, kończąc prostą ankietę dostępną pod adresem https://www.surveymonkey.com/r/DJIP2CarePlan.

Firma DJI może poszczycić się wspaniałą opinią i szerokim gronem zadowolonych klientów. Urządzenia, które produkują są najstabilniejsze wśród konkurencji i przede wszystkim niezawodne. Osoby, które zakwalifikowały się do skorzystania z programu proszone są o kontakt, aby uzyskać pomoc i cieszyć się możliwościami swoich dronów.