Kod produktu: 011870

Kod DJI Care Refresh Phantom 4 Pro / Pro V2.0

Cena:
699 PLN

Powiadom mnie o dostępności

Kod oferowany jest w wersji elektronicznej, po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany na adres e-mail podany podczas zakupu.

Szczegóły

Kompleksowa ochrona z DJI Care Refresh

DJI Care Refresh to kompleksowe ubezpieczenie Twojego drona, które zapewni Ci swobodny i pewny lot, bez obaw o uszkodzenie sprzętu.

Sprawdź status ubezpieczenia

Aktywuj ubezpieczenie

1. Po zakupie produktu i zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany automatycznie na adres e-mail kupującego (bez względu na dzień oraz godzinę zakupu).

2. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active

3. W kroku 1 należy podać numer ubezpieczenia (kod otrzymany w wiadomości e-mail).

4. Wprowadzony kod automatycznie zostanie przypisany do odpowiedniego regionu.

5. W kroku 2 należy podać numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie oraz na opakowaniu).

6. W kroku 3 należy podać dane ubezpieczającego.

Istnieje również możliwość przypisania ubezpieczenia do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, prezentujący stan urządzenia producentowi. Szczegółowe informacje oraz przykładowy materiał wideo dostępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload

Phantom 4 Pro / Pro V2.0

Dla dronów z serii DJI Phantom 4 Pro / Pro V2.0 koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 759 PLN.
Koszt drugiej wymiany to 1 139 PLN.

Przypadki objęte ubezpieczeniem

Wykupując DJI Care Refresh ubezpieczasz swojego drona przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. Ubezpieczenie obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora.

Błąd użytkownika

Zakłócenie sygnału

Kolizja

Utopienie

Upadek

Wróć do wykonywania lotów szybciej

Ubezpieczenie DJI Care Refresh pozwala na pominięcie procesu oceny i wyceny szkód. Centrum serwisowe DJI odeśle wymieniony sprzęt, gdy tylko otrzyma uszkodzonego drona oraz opłatę za wymianę. Wznieś się z powrotem w powietrze w mgnieniu oka.

Gdy zdarzy się wypadek

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.

4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

Wypadek

Zgłoszenie

Wysyłka

Opłata wymiany

Darmowa dostawa

Pokrycie szkód wyrządzonych przez wodę

Wymienimy Twojego drona w razie wypadku, nawet jeśli ulegnie on uszkodzeniu przez kontakt z wodą.

*Warunkiem skorzystania z ubezpieczenia jest dostarczenie wraku drona do centrum serwisowego producenta.

Dwie wymiany, Swoboda operowania

Za niewielką dodatkową opłatą, usługa DJI Care Refresh oferuje dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt.

Priorytetowe wsparcie

Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.

Kompleksowa ochrona

Za dodatkową opłatą, ubezpieczenie DJI Care Refresh oferuje do dwóch wymian sprzętu na nowy lub równoważny nowemu sprzęt, nieodbiegający pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki.

Darmowa dostawa

Jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym zakupiłeś ubezpieczenie DJI Care Refresh, DJI pokryje wszelkie koszty odesłania produktu z powrotem do Ciebie.

DJI Care Refresh nie obejmuje:

1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.

2) Kradzieży lub porzucenia produktu.

3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.

4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.

5) Rozmyślnej utraty drona.

6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.