Sprawdź świąteczne obniżki do -25%DJI Ronin-S już za 2399 PLN

DJI CARE REFRESH

Czym jest DJI Care Refresh?
DJI Care Refresh to plan serwisowy, który zapewnia spokój w przypadku uszkodzenia produktu DJI. DJI Care Refresh jest ważny przez 12 miesięcy i w razie przypadkowego uszkodzenia produktu podczas normalnego użytkowania może on zostać w pełni wymieniony. Za każdym razem, gdy zażądasz wymiany, otrzymasz jednostkę zastępczą w postaci nowego bądź w pełni sprawnego drona, nieodbiegającego pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki.
Jak dokonuje zakupu DJI Care Refresh dla DJI Inspire 2?
Plan gwarancyjny DJI Care Refresh dostępny jest oddzielnie dla drona DJI Inspire 2 oraz kamer DJI Zenmuse X4S, DJI Zenmuse X5S i DJI Zenmuse X7. Jeśli zakupiono więcej niż jedną kamerę, należy zakupić program DJI Refresh dla każdego z nich osobna.
Czy mogę zakupić DJI Care Refresh dla nowej nieaktywowanej kamery, jeśli mój DJI Inspire 2 został aktywowany przez ponad 48 godzin?
DJI Care Refresh można zakupić w przypadku każdej kamery, która nie została aktywowana lub została aktywowana w ciągu mniej niż 48 godzin. W przypadku chęci aktywacji urządzenia, które zostało aktywowane ponad 48 godzin temu, należy udać się na tę stronę i wypełnić formularz.
Które części mogą być wymienione w ramach DJI Care Refresh?
DJI Mavic Pro, DJI Mavic Pro Platinum i DJI Spark: dron, gimbal, kamera, bateria i śmigła.
DJI Phantom 4 Pro, DJI Phantom 4 Advanced i DJI Phantom 3 SE: dron, gimbal, kamera i śmigła.
DJI Inspire 2: dron i śmigła.
DJI Zenmuse X4S, DJI Zenmuse X5S i DJI Zenmuse X7: gimbal i kamera (w tym obiektyw).

Po utworzeniu żądania wymiany należy wysłać część wymagającą wymiany do DJI.
Jaka jest różnica między DJI Care Refresh, a gwarancją produktów DJI? Czy gwarancja na produkty DJI będzie nieważna bez zakupu DJI Care Refresh?
Gwarancja produktu jest gwarancją serwisu naprawczego dostarczonego przez producenta w przypadku stwierdzenia usterki produktu. DJI Care Refresh zapewnia serwis zastępczy w razie uszkodzeń spowodowanych przypadkowym uszkodzeniem statku powietrznego, śmigieł lub baterii podczas normalnego użytkowania, nawet z winy użytkownika. Nadal można korzystać ze standardowej gwarancji produktów DJI bez zakupu DJI Care Refresh, ale DJI Care Refresh może znacznie obniżyć koszty serwisu. Ponadto, jeśli koszty naprawy są objęte standardową gwarancją produktu, bilans DJI Refresh Care nie zostanie naruszony.
Czy mogę odnowić mój DJI Care Refresh, po upływie 12 miesięcy? Ile razy mogę kupić DJI Care Refresh dla mojego produktu?
Nie, nie możesz. Obecnie każdy produkt kwalifikuje się do jednego DJI Care Refresh. Plan usługi nie może zostać odnowiony po jego wygaśnięciu.
Jak wymienić produkt korzystając z DJI Care Refresh?
DJI Care Refresh jest związany z numerem seryjnym produktu. Jeśli chcesz wymienić swój produkt, skontaktuj się z pomocą techniczną DJI za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej lub czatu na żywo. Następnie wyślij produkt do wyznaczonego centrum naprawczego DJI. Nasz personel naprawczy przeprowadzi ocenę szkody i wyśle Ci fakturę. Po otrzymaniu faktury możesz wybrać naprawę swojego produktu lub wymienić produkt korzystając z DJI Care Refresh. Otrzymasz jednostkę, która jest nowa bądź w pełni sprawna, nieodbiegająca pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki. Po uiszczeniu opłaty serwisowej określonej w Umowie o świadczenie usługi DJI Care Refresh, numer seryjny zamiennika zostanie automatycznie związany z planem DJI Care Refresh.
Kupiłem DJI Care Refresh, czy muszę powiązać go z moim produktem?
Jeśli zakupiłeś produkt wybierając "DJI Care Refresh" z zamówieniem w sklepie DJI Store, nie musisz ponownie aktywować usługi.
Jeśli zakupiłeś "DJI Care Refresh" oddzielnie w sklepie DJI Store, musisz podać numer seryjny produktu zgodnie ze wskazówkami.
Jeśli zakupisz kartę aktywacyjną "DJI Care Refresh", musisz podać kod aktywacyjny i numer seryjny produktu poprzez http://store.dji.com/active-care, aby aktywować funkcję DJI Refresh.
Gdzie mogę znaleźć numery seryjne drona oraz gimbala z kamerą?
Dla DJI Mavic Pro, DJI Mavic Pro Platinum i DJI Spark, numer seryjny drona można znaleźć wewnątrz komory baterii.
Dla DJI Inspire 2, numer seryjny można znaleźć na końcu drona.
Numery seryjne kamer DJI Zenmuse X4S, X5S i X7 znajdują się na gimbalu.
DJI Phantom 4 Pro i DJI Phantom 4 Advanced, numer seryjny można znaleźć wewnątrz komory baterii.
Mój dron wpadł do wody. Czy wymiana będzie objęta DJI Care Refresh?
Uszkodzenia powstałe w wyniku kontaktu produktu z wodą są objęte procedurą DJI Care Refresh. Produkt, który ulegnie uszkodzeniu w wodzie, może zostać wymieniony w ramach DJI Care Refresh.
Czy DJI Care Refresh jest międzynarodowe?
Nie, w tej chwili DJI Care Refresh działa tylko w jednym z danych regionów. Obszar zasięgu może jednak różnić się od regionu, w którym nabywano produkt. Na przykład, jeśli kupiłeś swój produkt w Chinach, możesz kupić DJI Refresh w USA. Możesz wtedy ubiegać się tylko o serwis gwarancyjny w Chinach, ale możesz skorzystać z DJI Care Refresh w oficjalnym centrum serwisowym firmy DJI.
Gdzie jest dostępne DJI Care Refresh?
Obecnie DJI Care Refresh jest dostępne tylko dla klientów z USA, Kanady, krajów Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Australii, Hongkongu i Chin. Możesz sprawdzić, czy urządzenie DJI Refresh jest dostępne w Twoim kraju w sklepie DJI Store.
W jakich regionach jest dostępna pomoc telefoniczna?
Pomoc telefoniczna jest obecnie dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, krajach UE, Wielkiej Brytanii, Hongkongu i Chinach.
YT

Zapraszamy do oglądania filmów instruktażowych na naszym kanale YouTube.